Grilovaný hermelín s opečenými bramborami a brusinkami



Pro dvě osoby potřebujeme:
2 hermelíny
grilovací koření 
olej
5 větších brambor
provensálské koření
sůl

Na ozdobu:

brusinky
okurka

Troubu si předehřejeme na 200° C, já používám grill s horkým vzduchem. Brambory omyjeme a ve slupce nakrájíme na kolečka o průměru zhruba 0,3 cm nebo prostě tak, jak vám to příjde pod ruku. Na plech si dáme pečící papír, který pokapeme trochou oleje (já to ještě rozetřu mašlovačkou, ať je olej po celé ploše) a na to pokladu plátky brambor, nejlépe tak, aby se nepřekrývaly. Posolím je, posypu provensálským kořením a ještě jednou trochu pokapu olejem a dám do trouby péct na zhruba 15 minut. 

Během pečení brambory alespoň jednou prohrábnu, aby se nepřipálily. Mezitím si dám do alobalu hermelín, který z obou stran pokapu olejem a posypu grilovacím kořením a zabalím. Pak ho šoupnu k bramborám a peču společně s nimi (stačí zhruba těch 10 minut).

Podávám s brusinkami, bez kterých si už hermelín nedokážu představit. Je to velice rychlý a dobrý oběd nebo večeře :).



Komentáře

  1. To vypadá hrozně dobře. Grilovaný hermelín jsem neměl ani nepamatuju. Dřív jsme přes léto grilovali hodně, ale teď poslední dva roky vůbec, protože se nám bohužel rozbil gril. Právě nedávno jsem si ale říkal, že bych letos možná konečně mohl koupit nějaký nový. Díval jsem se na nějaké a hodně se mi třeba líbí grily na dřevěné uhlí. Předtím jsme měli plynový, ale myslím si, že ty na dřevěné uhlí jsou trochu lepší.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky