Pavlova s tvarohovo-jogurtovým krémem a ovocem


Sice se klasická Pavlova potírá šlehačkou, ale vzhledem k tomu, že jsem doma žádnou neměla, tak jsem použila jogurt s tvarohem. Zabila jsem tak dvě mouchy jednou ranou, nemusela jsem jít nakoupit a zároveň to bylo méně tučné a zdravější. 

Na Pavlovu velikosti 16cm formy potřebujeme:
2 bílky
100 g moučkového cukru
1 vrchovatá lžíce solamylu
1/2 lžíce octa

Na krém:
1/2 polotučného tvarohu ve vaničce
200 g jogurtu
1 vanilkový cukr
kapka vanilkového aroma
cukr moučka dle chuti

+ ovoce (já použila borůvky a maliny, ale můžete použít jakékoliv ovoce vás napadne)
mátu na ozdobení (nemusí být)

Postup:
Troubu předehřejeme na 150° Celsia. Do mísy dáme bílky, které vyšleháme elektrickým ručním šlehačem do tuha. Poté přisypeme moučkový cukr a zašleháme a následně ještě přidáme solamyl a přidáme ocet a jemně promícháme stěrkou. 

Na plech si dáme pečící papír, na který položíme dortovou formu bez dna a do ní rozetřeme těsto směrem ke krajům, aby uprostřed vznikla menší prohlubeň. Poté formu sejmeme a dáme péci do trouby zhruba na hodinu. Poté troubu vypneme a lehce otevřeme a Pavlovu v ní necháme vychladnout.

Krém připravíme jednoduše smícháním všech ingrediencí. Když je Pavlova již chladná, potřeme ji krémem a ozdobíme ovocem a čerstvými lístky máty. 




Komentáře

Oblíbené příspěvky