Zapečené tortilly se sýrem cottage



Tento recept jsem náhodou objevila na stránkách Alberta, když jsem hledala, co dalšího bych ještě mohla hostům na své oslavě nabídnout. Recept mě okamžitě zaujal, obzvlášť také proto, že patří mezi lehčí pokrmy, a tak je vhodný i pro ty, co žijí zdravě. Vzhledem k tomu, že se v receptu používá cottage jsem byla velice zvědavá, jak může výsledná kombinace chutnat a věřte mi, že byla opravdu výborná, a to jak ještě teplá, tak i druhý den studená varianta. Recept jsem malinko upravila vzhledem k tomu, že ne všichni mají rádi pálivé a navíc jsem doma neměla petrželku, která byla uvedena původním receptu.

Na 3 zapečené tortilly potřebujeme:
3 pšeničné tortilly
1 pažitkový cottage
1 cottage bez příchutě
6 plátků sýru gouda
6 plátků kuřecí šunky
čerstvá bazalka
sůl
zakysaná smetana na ozdobu

Na jednu půlku tortilly poklademe 2 plátky šunky, na kterou dáme 1/3 pažitkového cottage a 1/3 cottage bez příchutě, přidáme nasekanou bazalku, trošku osolíme, na to dáme 2 pátky goudy, přiklopíme druhou půlkou tortilly a zapečeme v kontaktním grillu. Podáváme se zakysanou smetanou. Pokud ho nemáte, jsem si jistá, že lze použít i klasickou troubu nebo mikrovlnku. Každopádně kontaktní grill je super věc, která se mi velice osvědčila a používám ho velice ráda. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky