Couscous se sušeným ovocem a oříšky



Není tak dávno, co jsem si cous cous v té sladké verzi dělala poprvé. Bylo zhruba minulý měsíc, když u mě spala kamarádka a docela lituju, že jsem ho nezkusila už dřív, i když jsem se na to chystala už dlouhou dobu. Je to fakt mňamka. Včera jsem navíc dostala od jiné kamarádky sušené ovoce, za což jí tímto děkuju a teď si ho díky ní můžu udělat zítra k snídani :).

Pro dvě osoby:
100 g couscousu
180 ml vody
100 g sušeného ovoce (meruňky, švestky, jahody, třešně, fíky...)
30 g lískových oříšků
2 lžičky medu
1 lžička skořice
plátek másla

Na pánvi rozpustíme plátek másla a couscous na něm osmahneme. Poté ho zalijeme troškou vody, kterou necháme absorbovat a přidáme na kousky nakrájené sušené ovoce, oříšky a skořici. Poté vmícháme dvě lžičky medu a promícháme, aby se dostal všude, stáhneme z plamene a můžeme podávat.

Komentáře

Oblíbené příspěvky