Německo - Berlín





Currywürst
Jeden z druhů německého rychlého občerstvení. Bílá klobása zalitá kečupem a posypaná kari. Já osobně nejsem zrovna velký milovník klobás, ale je pravda, že v Německu je mají opravdu masité a kvalitní, ostatně jako většinu potravin. Jinak kombinace kari a kečupu, no co si budeme povídat, žádné kulinářské umění to není.



Döner kebap
Dalším rychlým občerstvením v Německu je Döner kebap a najdete ho téměř na každém rohu. Je plněný zeleninou a odřezky masa, které mi přišli dost masné a chutnalo to spíš jako nějaké kůže, než maso. Ale třeba jsem měla jen špatný kousek. Někde do něj dávají i sýr.


Chai latté
Výborné instantní latté, které stačí zalít pouze vodou, škoda, že ho mají zatím jen v Německu, stejně jako spoustu dalších věcí, které k nám zatím nedorazily.







Sprite zero a 7up free
Jednou z nich je například takový Sprite zero a 7up free, který chutná téměř stejně jako klasický, jenom je dietnější..ano vím, umělá sladidla nejsou zdravá, tak možná chce jen Česká republika naše zdraví chránit.





Fritz kola
Z této koly je unešený především můj přítel, je osvěžující a ve srovnání s ostatními kolovými nápoji mi nepřišla tak sladká, což je plus. Sehnat se dá spíše v menších obchůdcích, ve velkém supermarketu jsem jí nikde neviděla. U nás se dá koupit zatím jen v Brně. Značka Fritz má kromě 4 variant koly i další příchutě jako meloun, citron, jablko, třešeň+jablko a pomeranč.






Mezi další věci, které se v Německu vyplatí koupit jsou například bonbóny Haribo, sušenky, čokolády a některé druhy kosmetiky- hlavně deodoranty, krémy na ruce apod. Doporučuji také navštívit Primark, kam se dostanete buď S-Bahnem S1 přímo z Potsdamer Platzu na zastávku Feuerbachstrasse nebo můžete jet metrem na Walther-Schreiber-Platz. Pokud jste byli v Primarku v Londýně, tak tento je trochu menší a nemají až takový výběr, jako v UK, ale i tak se tam dají sehnat fajn věci.









Komentáře

Oblíbené příspěvky